Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
![](https://adamietz.pl/wp-content/uploads/2022/10/067-EKO-OKNA-1-scaled-e1664780923140.jpg)
KARIERA
Oferty pracy dla kategorii: Pracownicy biurowi
Niezależnie od tego, czy szukasz kolejnego wyzwania, w którym wykorzystasz swoje dotychczasowe doświadczenie, czy też dopiero rozpoczynasz zawodową przygodę i marzysz o tym, aby mieć swój udział w inwestycjach budowlanych, od momentu dołączenia do naszego zespołu pomożemy Ci się wdrożyć.
RADCA PRAWNY
Strzelce Opolskie
Rozwiń ofertę
Zwiń ofertę
Wymagania
Zakres obowiązków
- posiadanie uprawnień radcy prawnego – wpis na listę radców prawnych
- wykształcenie wyższe prawnicze
- praktyczna znajomość prawa, w szczególności znajomość prawa cywilnego, w tym przepisów dotyczących umowy o roboty budowlane, prawa pracy, prawa spółek handlowych, prawa ochrony konkurencji i konsumentów
- posiadanie doświadczenia zawodowego w kancelarii obsługującej duże podmioty gospodarcze albo jako prawnik wewnętrzny w takich podmiotach
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Word
- staranność i dokładność
- dobra organizacja pracy własnej
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
FORMULARZ KONTAKTOWY - APLIKUJ NA TO STANOWISKO
- wydawanie opinii prawnych w sprawach dotyczących działalności Spółki
- opiniowanie dokumentów i wniosków pod kątem zgodności z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi
- reprezentowanie Spółki na podstawie przyznanych pełnomocnictw przed organami wymiaru sprawiedliwości, przed organami administracji rządowej i samorządowej, urzędami, instytucjami
- wspieranie komórek organizacyjnych m.in. w procesach zawierania umów oraz negocjacji
- zapewnienie formalno–prawnego wsparcia zespołom zadaniowym
- opiniowanie, współtworzenie oraz opracowywanie regulacji wewnętrznych Spółki
- koordynowanie i uczestnictwo w procesach nowelizacji regulacji wewnętrznych mających wpływ na działalność Spółki
- monitorowanie zmian otoczenia prawnego i regulacyjnego pod kątem ich wpływu na zapisy procedur i umów obowiązujących w Spółce
ASYSTENT/KA DYREKCJI
Poznań
Rozwiń ofertę
Zwiń ofertę
Wymagania
Zakres obowiązków
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne
- odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- preferowane doświadczenie w obszarze administracji branży budowlanej
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- czynne prawo jazdy w kat.B
FORMULARZ KONTAKTOWY - APLIKUJ NA TO STANOWISKO
- realizacja i nadzorowanie prac administracyjno-biurowych w oddziale spółki
- wsparcie administracyjne dyrektora, zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych
- przyjmowanie i obsługa połączeń telefonicznych biura Oddziału
- ewidencja i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów
- organizacja i obsługa spotkań firmowych
- kontakt z instytucjami i urzędami
- zaopatrzenie biura w materiały biurowe
- współpraca z zespołem w celu realizacji celów i zadań firmy
SPECJALISTA ds. ADMINISTRACYJNYCH
Kutno
Rozwiń ofertę
Zwiń ofertę
Wymagania
Zakres obowiązków
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne
- odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- preferowane doświadczenie w obszarze administracji branży budowlanej
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
FORMULARZ KONTAKTOWY - APLIKUJ NA TO STANOWISKO
- wsparcie administracyjne zespołu w ramach realizowanych kontraktów i usług budowlanych
- usprawnienie i realizowanie bieżących procesów
- prowadzenie zestawień na potrzeby budowy
- przygotowywanie umów, aneksów oraz zamówień dla dostawców i podwykonawców
- koordynacja obiegu dokumentacji i archiwizacja
SPECJALISTA ds. BHP
województwo podkarpackie
województwo małopolskie
województwo lubelskie
Rozwiń ofertę
Zwiń ofertę
Wymagania
Zakres obowiązków
- uprawnienia do pracy w służbie BHP
- praktyczna znajomość przepisów BHP
- doświadczenie w obszarze BHP bezpośrednio na budowach
- umiejętność współpracy i komunikowania się na różnych poziomach w organizacji
- dobra znajomość pakietu MS Office
FORMULARZ KONTAKTOWY - APLIKUJ NA TO STANOWISKO
- wykonywanie zadań opisanych Rozporządzeniem w sprawie służby BHP
- prowadzenie wymaganej dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz procedurami wewnętrznymi
- kontrola i bieżące raportowanie stwierdzonych zagrożeń
- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy związanych bezpośrednio z wykonawstwem budowlanym